Em pots trobar a...

unraconetalmon@gmail.com

dilluns, 12 de desembre del 2011

Quilt Tossa

El 2009 vaig decidir fer un quilt per llit de matrimoni, mida 2'40x2'20. Això em va ocupar una bona part de l'any, tot i que el vaig anar combinant amb altres cosetes. Per la part del darrera vaig escollir una tela d'Ikea que em va ajudar a rebaixar una mica la gran inversió que ja havia fet per la resta de teles. Em vaig inspirar en un que havia vist per internet i que ja ni recordo d'on el vaig treure...






La idea era fer tres tipus diferents de quadrats i anar-los combinant. Vaig escollir teles en tons blaus, verds i liles. Aquest és el resultat!

















Totalment fet a mà, i acolxat a mà. Espero que pugueu apreciar els petits detalls de l'acolxat.

Aquí tot el procés:

Revisant les fotos m'adono que no tinc fotos dels darreres de quasi cap quilt... així que m'hi poso i us les penjo!
i tb constato que tinc predil·lecció pels espirals, cosa que ja sabia perquè sempre en dibuixo, però no pensava que tanta!!! surten per tot arreu!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada